Morgonen gryr

Sitter uppe i natten igen.. Sova?? Det går inte och i dag har jag bara druckit 5 koppar kaffe och den sista var vid 22 tiden..
I bland är det så mycket tankar i min lilla hjärna..
Tittade lite på gamla avsnitt av csi och Magnus somnade efter halva första.. Jaha där satt jag och drack en stark mjölk och gjorde smycken till csi :)
Några har jag gjort för nån dag sedan..



Tog ett kort på hyllan där mina grodor hamnade åsså så ni får se hur det blev..
Det är inte riktigt klart än och jag har inte riktigt bestämt hur det ska vara men det tar sig sa mordbrännaren..



Det gick inte lägga ut detta inlägg i natt så jag lägger ut det i dag..
Nu ska jag gå och göra lite nytta..

på återseende..

puss och kram






Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fiina halsband du gjort =) Du kan väl messa mej ditt nya nr..puss

2009-09-12 @ 19:33:53
URL: http://tarzangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0