Jag har gjort palt

oj oj oj vilken utmaning.. Skulle göra palt till Magnus! En kock jag med mina enorma kok kunskaper.. Ja ja det fick gå som det gick.. Han var i väg och jobbade mellan 17-21:30.. På den tiden fixade jag palten hans attack på travian och mitt eget konto.. Holy jisses!!



Han åt i alla fall två:)



Tidigare i dag gasade Lillan djurvän förhoppningsvis ihjäl dessa.. Vi satte en slang till avgas röret och jag gasade.. Får väl se om de har gjort nya hål i mörra...



8 stycken var det när vi tittade ut!!!

Annars har jag bara kollat runt vad som kan vara fel på min älskling till fågel.. Dallas har åsså börjat vingla runt så i mörra blir det ringa vettisen..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0