söndag

Det känns som om alla bloggare jag följer har tappat orken att blogga.. Och även jag för tillfället men jag ska göra ett tappert försök i alla fall och printa ner några rader..

I fredags åkte kidosarna hem till deras mor och jag och Magnus tog en sväng på "byn"
Jag köpte 2 nya leggins ett par neon gröna och ett par rosa oranga.. Nu gör ju inte bilden dem rättvisa men coola var dom :)



och jag bara älskar dom neon gröna..



Tog sovmorgon på lördagen kolla in vilken snygg sovstil man har :) Helt otroligt att jag kunde sova så gott med tanke på tandvärken jag hade när jag vaknade.. Å den kommer och går i perioder.. Måste göra mig av med den jädra tanden...

Fåglarna fick en landningsbana i buren och jag tror att Nemo tyckte det var väldigt skönt att kunna sitta och sova och slappna av utan att ramla ner 50 gånger per natt..



I kväll har vi käkat lite ost och kex kollat på tv och tagit det allmänt lungt..
Fixade lite med dessa på väggen..

Skickar en grattis hälsning till min kusin och hans sambo som blev herr och fru i lördags :)

Nu ska jag krypa upp i soffan igen och glo lite på tv..

puss och kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0