höst

I dag tog vi en promenix till dammen, eller vi skulle ta en promenad runt dammen.. Först blåste det storm och sen precis när vi skulle mata änderna började det regna så det vart snabb matning och sen tillbaka. Det var den luft vi fick :)
Tjejerna hade studiedag i dag så dom var hemma hela dagen..



Bus på vägen hem..



Tog lite höstbilder åsså och ja det har börjat skifta i höst färger. Så var den sommaren över och vart tog den vägen?? Å andra sidan hade jag en jobbig vår och sommar så det kanske var därför jag inte hann lägga märke till den..
Jag som inte är så jätte förtjust i hösten då vet jag att det är JÄTTE länge tills nästa sommar och att man har den kalla trista vintern framför sig.. HUUU!!!







Har gjort ett halsband av Dallas och Nemo eller ja deras fjädrar fick vara med.. Å nej jag har inte plockat dem de foixar de så bra själva..
Nemo är fortfarande vinglig och dan så i morgon ska jag göra en plattform till honom.. Så han kan sitta stadigt när han sover.. Liten tycker jätte synd om honom.. Hade tänkt släppa ut dem men jag vågar inte då vet man aldrig vart Nemo landar och jag tror han slagit sig tillräckligt när han flög in i rutan gånger 2...



Narni har hittat sin plats om sen lite liten.. Hon sitter under det som ska bli en trapp så småningom.. Lilla puckot men hon verkar trivas där..
Hon får ju inte komma in i huset för Zizou den lilla damen är bestämd..



På kvällen bakade Magnus bröd jag önskar jag hade kunnat säga att det var jag för det vart såååå gott..



Allt för idag nu ska jag pysa ner i säng..

Skickar ett grattis till Pelle och Jenny till deras tvillingar Oskar och Ester som kom till världen 23/9 :)

Tack mamma. Jag älskar dig!!


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0