Höststädning och en skadad Nemo

Nemo mår inte riktigt bra. Han har vinglat och har svårt att hålla balansen sen han flög in i fönstret. Jag tycker jätte synd om honom när han kämpar sig runt i buren..
Vet inte hur många gånger han har ramlat av pinnen...
Vet inte om det är slutet för mina små ögonstenar :(
Har letat sjukdommar och skador på nätet men hittar inget vettigt om det. Så är det någon som vet något hör gärna av er..

I förr går var det stora höst städningen ute, plocka äpplen, glippa gräset osv..
Var riktigt skönt ute i solen..
Tog lite bilder..







En bit av baksidan..
När jag gick runt och fotade insåg jag plötsligt att det blivit höst.. Hallå det är ju fortfarande varmt och skönt ute.. Jag sprang runt i linne och uppvikta byxor..









Allt för nu..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0