Middag

I går snickrade Magnus till ett nytt hus till grisarna i hopp om att dom skulle gnaga lite för tändernas skull..
Ja ja sizou gillade det i alla fall blockerade sig i hålet direkt :)





Fast trappstegen kommer så småningom...



Jag plockade in lite blommor och pysslade till dem.. Medans ungarna pysslade på presenter till deras farmor och farfar..



Dessa små filurer hade åsså tittat upp.. Vad nu krokus är vaken nu för!!



Var bara tvungen att fota detta.. Jag tog en Bailys till kaffet och Mange tog te kaviar macka och bailys.. Ja alla har vi olika smak :)

I dag var vi först på bio och såg.. Ja vad hette den nu då?? Marsvin som var agenter.. Ja ja den var lite smårolig i alla fall :)
År på Bk innan..
Efter bion åkte vi till Magnus föräldrar och åt middag.. Passade på att grilla man vet aldrig när det blir sista gången för i år..



Magnus mamma på spindeljakt..



EHH!! avslöjad.. jag dricker väl inte kaffe.. *Host*



magnus gulliga mormor var med åsså.. Hon fck åka med oss hem..
Nedan följer 2 bilder på 2 övertrötta kidosar :)



Fliz...



And Tiff!!



Helt underbart ute:)

Måste bara berätta att han som var här och installerade viasat häromdagen.. Hans fru samlade åsså på grodor men för att hon hade grodfobi..
Som en slags bearbetning...
Tror aldrig jag hört någon som har det..

Nä nu ska jag gå och natta kudden..

puss och kram

Kommentarer
Postat av: ulliz

Hallå tjejen...sitter o väntar på att du ska ringa väntar o väntar...Du vet du en sak? Det e bara du o jag som lämnar kommentarer åt varandra..puss puss

2009-09-21 @ 21:14:06
URL: http://tarzangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0