Rosa månaden dag 1

I dag börjar årets rosa månad till förmån av bröstcancerfonden.. Jag tänker inte springa och köpa allt som har tema rosa bandet men jag har i alla fall börjat med att ändra min sida till att vara rosa...
Ett stort steg då jag inte är överförtjust i rosa..
Men min kompis Ulliz älskar nog denna månad:) Man skulle kunna kalla den Ulliz månad med...

Dagen i dag började väldigt fint ute var en riktig höstdag.. Soligt vackert men kallt och blåsigt.. Brr vintern närmar sig..
Sen vet jag inte vad som hände men det är väl typiskt hösten det mulnade på...





Ringde runt lite och gjorde lite måsten..
Nu på kvällskvisten scrapade jag lite kort..  Ett faktist med ett rosa band på :)



Och sen gjorde vi nog pizza sallad för en hel arme, men å andra sidan är det förbaskat gött :)

Måste ju visa min snygga nya topp :)



Lite svår att visa om man inte har den på sig men det kommer så småningom..

puss och kram





Kommentarer
Postat av: Martina

Vilka härliga scrap kort!

Ulliz skulle vara i Örebro nu och åka buss nu också De nya bussarna är lila!!

Ha det bra Martina

2009-10-02 @ 08:33:17
URL: http://jultokigafrugan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0