Rosa dag nr 2

Kan det bli bättre än att jag lägger ut 1 kort på min kusin och hans fru från deras bröllop? Jag lånade bilden så jag hoppas de förlåter mig ...



Men dom var bara helt underbart vackra:)
Jätte grattis lite tråkigt att jag inte kunde dela dagen med er:(

Annars i dag så anlände ungarna vid 13 tiden. jag har sprungit runt och ringt runt och gjort lite måsten..
Magnus päron tittade in en sväng på kaffe och sen nu i kväll har vi glott på tv och bara slappat...
pysslade och började göra några rosa band brosch tänkte försöka sälja dem på tradera och sätta in pengarna till förmån till bröstcancerfonden.. Alla kommer vara rosa med pärlor och rosetter osv.. Har många ideér på hur det ska se ut.. vi får se hur jag lyckas..


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0