Ny skrivare och mot nya mål

Pratade med Leena i dag och tog beslutet om att säga upp mig.. Då jag inte hittat något nytt jobb än kan jag heller inte få förlägning på tjänstledigheten..
Känns lite både och.. Har jobbat där i 9 år.. Kanske var det dax för en förändring kanske gjorde jag fel..
Vad jag vet med säkerhet är i alla fall att jag kommer att komma och jobba extra där när jag är uppe :) Kan ju inte riktigt släppa det helt.. Gillar ju stället och har trivts där jätte bra:)
Saknar mina gamlingar och arbetskompisarna..

Var i väg och köpte en skrivare i dag då den andra vägrar.. Ska bli skönt att kunna skriva ut..
Kanske inte helt smart men den behövs...

Pysslade lite nu på kvälls kvisten medans vi såg män som hatar kvinnor.. Den var faktist helt okej.. Hade hört både det ena och det andra om den men den var faktist riktigt bra för att vara svensk..

Såg även Hollywod fruar men snälla.. Hur beter och är dom?? Svårt att låta bli att titta.. :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Leena

men du är alltid välkommen tillbaka.... vi finns kvar här.

2009-10-13 @ 09:46:33
Postat av: Anonym

om det känns rätt så ordnar det sig nog man ska följa hjärtat kram mamsen

2009-10-15 @ 04:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0