Idol

I förr går var vi och hämtade ut Idol biljetterna.. Vi ska på Idol finals genrep den 26 november... fast som folket röstar nu vet jag inte riktigt om jag vill gå på finalen :/



På vägen hem genom rutan..

I går natt sov jag riktigt illa, 1 timme sedan vaknade jag av stans tandvärk.. Fy fabian!!
Så i går efter vi varit inne i stan och letat vinter jacka till Flizan så var jag helt slut..
Hittade ingen vinter jacka men jag hittade det här til lilla fröken..





Hon skulle ha det röda i skolan i dag :)

Somnade i alla fall vid 12 tiden i går och vaknade vid kvart i 8 idag..  Utan tandvärk och betydligt piggare :)

Nu ska jag möta dagen..

puss och kram

Kommentarer
Postat av: jultokigafrugan

Har du tagit blogg uppehåll?? Saknar dig här på bloggen!!

Jultokigafrugan

2009-11-16 @ 12:46:08
URL: http://jultokigafrugan.bloggagratis.se
Postat av: Nilla

Hej gumman... Har du helt slutat blogga? saknar

2010-02-26 @ 01:20:29
URL: http://blogg.phernilla.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0