En röst i natten

En snabbis innan jag ska hoppa rundor i sängen och försöka sova... Är ju inte det minsta trött fast klockan är kvart i 3 på natten.. För mycket kaffe för sent måntro??

Skickade in lite ansökningar på olika jobb här i veckan.. kan ju hoppas nån vill ha mig :) Var lite olika. Bla annat ett,fast det var bara 1 dag men det var ansiktmålning på barn.. Lät kul och jag tänkte kan ju alltid testa.. Jag gillar ju barn och har varit lek ledare förr.

Lilla Nemo har nog gjort sin sista flyg runda ute och det insåg han nog själv med. I går när han var ute och flög höll han mer eller mindre på att slå ihjäl sig.. Klamrade sig förtvivlat fast i blomman tills han inte orkade hålla taget längre innan nästan damp i golvet. satte in honom i buren igen och Dallas fick flyga lite själv. Men hon har ju så svårt att vara utan honom...
Ska ringa vettisen och kolla om dom har nån aning om vad som kan vara fel.. Med tanke på att han ätit och druckit som han ska så har jag avvaktat...

Funderar på att lösenords skydda min blogg.. Många läser men ingen säger ett ord och då tycker jag inte heller att man behöver läsa.. Självklart kan du få lösenordet om du vill fortsätta följa min blogg.. Finns bara ett sätt att få reda på om du får det. Fråga mig..
tanken har åsså slagit mig om jag ska göra rn ny blogg.. Vi får se..

Nu ska jag snurra runt lite på kudden så får jag se om jag somnar av utmattning sen..

På återseende..

Puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0