På morgon rundan

Sov fruktansvärt dåligt natten till i går då klockan är långt över 00:00.. Vaknade vid 13 tiden helt slut.. Seg och trött hela dagen..
Kan ju bero på att jag på em znozzat i soffan och är uppe nu.. Usch jätte jobbigt att helt snurra till dygnet..
Tror jag stuntar i att sova i natt och somnar riktigt tidigt i morgon / dag istället.
Borde hjälpa till att vända bax dygnet..



Köpte lite scrap idag..



och gjorde lite kort..



Tiffs nya kjol jag köpit till henne på tradera.. Jag vill ha den själv:) synd att man inte är 7 år och har 122/128 i stl :(



Gotte grisen på kvälls kvisten.. Alltid tom i magen :)

(Tack Leena.. Ni är bäst)

puss och kram för i natt

Kommentarer
Postat av: ulliz

Hej tjejen! nu har jag lagt in lösen för att komma till min blogg =) Tänkte blogga lite ikväll, så du kan få lösen om du vill? puss o kram på dej

2009-10-16 @ 11:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0