Utmaningen

Här kommer nu svaren på den antagna utmaningen att berätta om 8 ovanor om sig själv. Tog den från Verras sida..

En annan kompis sa till mig att nått som man gör ofta är ju ingen ovana det är ju en vana.. Så tänker man efter så har jag inga ovanor :)

MINA OVANOR:
~
Kan inte sitta still när jag jag pratar i telefonen springer runt och gör allt annat. Är det andra där så babblar jag mer med dem än den i telefonen.
~
Tuggar på naglarna. Haft ovanan sen jag föddes!
~
Som Verra skrev som sin dåliga ovana. Lokalsinne som en åsna.. Och ska jag va vägbeskrivare helt totalt hopplöst. Vi skulle svängt där.. *host*
~
 Sover hellre 10 minuter längre på morgonen än kliver upp och äter frukost.
~
Kvällspigg och därav morgontrött!!
~
Jätte petig i matväg. Inte alltid kul när man är bortbjuden!!
~
undviker allt i läkarväg som pesten med orden det går över...
~
 Jag lider av A.Å.S; Alfons Åberg Syndrom "ska bara" precis som Verra. Kommer aldrig i säng eller till att göra det man ska för man ska bara..


Jag utmanar de som känner sig utmanade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0