Veckan som gått

I måndags var jag ledig.. Gjorde inte så hemskt mycket.. Var till banken osv
Tanken var att åka upp till Saye och Kalle på sjukhuset men det blev inte..
På kvällen pysslade jag lite..





Jobbade 7.30 - 17:30 i går . På dagen ringde Saye och tackade för blommorna som vi skickat till henne och berättade att Kalle inte opererats än utan antagligen onsdag. Kvällen tillbringade jag med att umgås med en gammal kompis. Hade super trevligt..
Fick detta av hans Flickor:)



Hur söta som helst!!



På kvällen pratade jag med Saye och Kalle. Var lite upp och ner med honom..

På onsdagen slutade jag 17 men bytte fredagen mot onsdag. så jag slutade 15.30 åkte å fikade med kompisen.. Sen åkte han hem igen..

Torsdagen jobbade jag kväll och hela dagen var en kaos dag. Anita stannade hela dagen då Faria satt på akuten..

skriver om dagen i dag senare..

Puss och kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0