Terror i snön

I går var jag och fisen hemma hela dagen var min lediga dag så han fick åsså va hemma. Efter att vi vart på promenix busade vi lite i snön han är ju helt galen i snö.. Har han vart sen han föddes:)
Terrade trollet med kameran :)



Lite synd att denna blev suddig!!



Trollet jagar snöbollar *s*



Fick nys på grannkatten!



Kollar efter fåglar..



Dök i snön och...



Såg ut såhär när han var klar :)



Fisen gav upp och ville in igen.. Tror han trodde att någon skulle äta upp hans ben!!

Åker ner till Riina i Lund på torsdag.. Ska bli sååå kul att träffa henne :) Har sem torsdag och sen har jag bytt och harvat så jag kommer hem måndag.. Ska bli helt underbart att komma bort från sthlm i 5 dagar... Lämna denna slask stad!!

Tandvärken är dert si och så där med.. Blir nog till att boka tandläkaren lik förbannat  *UHHH*

I dag har jag jobbat kväll med 3 kanon tösar:) Gick superbra!!
Klart det var vartmt och skönt i dag och efter vi tittat in på banken och fixat mitt legg så skulle jag gå från Huddinge och var dyngsur om tossorna när jag var framme!

puss och kram från en trött huligan

Kommentarer
Postat av: attis

Hej, du hinne vara med och släkc. Det är inte förrän den 28 mars.

Kram

attis

2009-03-14 @ 00:07:15
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Riina

Ska bli kul att du kommer ner..:) Synd att inte Ice kan följa med också, skulle vilja krama honom lite, men du kan väl göra det åt mig så länge?

2009-03-14 @ 00:29:45
Postat av: Jeanette

det tycker jag är oki upp till 10 år när det sticker över 15 så börjar jag väl dra öronen åt mig

2009-03-14 @ 19:41:28
URL: http://nettanjohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0