Heroma dag nr 2

I går var det del 2 av Heroma utbildningen.. Gick bra tills systemet inte längre ville tycka om vår arbetsplats :)
Vi åt på Falken som blitt Indiskt.. Åt vegitarisk gryta med ris.. super gott var det..
Köpte en tröja ett par taights  och 32 gummifjollor då jag är expert  på att ha fjollorna överallt utom där jag hittar dem..



Köpte äntligen ett nytt örhänge tappade ju mitt ena på väg till Bulgarien i höstas.. Det var dock lite större och hade fler ränder än dom gamla. men det gör inte så mycket. Blir till att köpa 5 till :)



När jag kom hem terrade min stackars hund med kameran..





Men han är ju väldans snygg på bild :)



Vår var det ute med när jag kom hem ..
Droppade från taket och var allmänt vårigt :)
Ni anar inte hur mycket jag längtar efter sol värme och SOMMAR!!

Puss och kram från en norrlands huligan

Kommentarer
Postat av: Tina

Håller med! Nu får det fanimej vara nog med snö! Det är ju fotbollsäsong för Guds skull!!! :)



Kram Tina

2009-03-27 @ 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0