Vinter/vår

Hur kul var det att vakna igår för det första hade jag försovigt mig sen har jag den förbannade tandvärken och till råga på det hade det kommit massor med snö ute och 2 bussar körde förbi mig för att dom var knök fulla :/
Den 3:dje jag hoppade på fick jag stå brevid busschaffisen som inte var helt riktig..
Mumlade en massa och jag kände bara släpp av mig innan du kör i diket..



Var inte alls någon rolig dag..
Rajade med Jocke mellan halv 2och 3.
Pratade med Saye på kvällen. Kalle mådde bättre i alla fall till humöret..

I dag Började jag halv 8 var på B sidan med Jonna..
Dagen flöt på .. Stämmningen på jobbet är inte på topp just nu och det gör att man blir trött. Skulle behöva berömma varandra mer och inte bara hitta fel på varandra. Man är ju faktist mer på jobbet än hemma..
Inte konstigt man blir trött på varandra ibland..
Vi hade avdelningsmöte mellan 14 och halv 16.. Sen traskade jag och Jonnaner i hopp att gubben med katterna skulle ringa men han ringde inte så vi traskade runt i Huddinge centrum.
Köpte 50 tulpaner i hopp om våren och sen köpte vi en namnbricka till Jocke så han hittar sina nycklar på jobbet när han glömmer dem :p



Tulpaner betyder verkligen vår :) Även om det är jätte mycket snö ute...
Kattfarbrorn ringde aldrig så vi traskade runt tills Peter plockade upp mig i huddinge...

puss å kram

Kommentarer
Postat av: ulliz

hej gumman!..Asså jobbet suger verkligen ur en den sista energin man har.Skvallras om allt, men snälla du fick du verkligen utskällning för att du inte hade förkläde o sen du satt ju bara ute du rökte ju inte ens. De hoppas jag du sa till tant chef S Jag köpte oxå tulpaner igår, de piggar ju upp en hel del..kramen

2009-03-12 @ 14:23:33
URL: http://tarzangirl.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Nu har vi med skaffat hund. el, nja hämtar honom i morgon =)

2009-03-12 @ 23:23:42
URL: http://nettanjohansson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Tulpaner=hopp om vår. (jag blir jävligt sur när dom säljer INNAN jul, fy för Sören) Har alltid hemma. Ska köpa nya, fräscha, i dag. Hoppas du mår bra. Lämnade filmen till leena i morse. tack för lånet, den var verkligen bra!! :)

Trevlig helg! Själv ska jag till Globen i morgon! YES!!!! :) Kram Tina

2009-03-13 @ 11:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0