upp to date

Gick hem i torsdags efter ett samtal från Saye.. Inget roligt..
Förbannade jädra slask jag var dyng sur om fötterna och vill sätta mig ner å stor böla.



Orkar inte skriva så mycket nu är bara så jätte lessen.
All min energi på min lediga dag gick åt till att gråta.. Pratade med Saye flera gånger..
Livet är så fruktansvärt orättvist...



Saye och Kalle :) Våren 2007 tror jag.
Ska till sjukhuset på måndag med Saye och hälsa på Kalle. Han ska opereras då..

I går jobbade jag dag och pratade massor med saye lät i alla fall mycket gladare både hon och Kalle, Dom hade pratat med en professor som hade gett dom bättre besked.
Peter åkte till Malmö i går morse för att följa med nån kund som sällis. Först var det meningen att han skulle låna bilen och Peter vägrade låna ut den om han inte föjde med.
Jag gick hem från jobbet medans det snöade lapphandskar. Hade snö som hängde från knäna och ner i stora iskakor. Var iskall om fötterna när jag kom hem.

I dag jobbade jag kväll började vid 14 , Peter kom precis hem till dess och skjusade mig till jobbet.
Pratade med både Saye och kalle i telefonen och Kalle tom skrattade det var jätte skönt att höra..
Slutade vid 21 och gjorde detta till Saye:)



Nu ska jag i säng!!

Puss å kram från en natt hulligan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0