Stans tandvärk

Hade stans värsta tandvärk i går knapprade piller som aldrig förr och inget hjälpte blåsan i munnen bara växte. När jag kom hem var jag helt desperat hade kunna gjort vad som helst för att få den att spricka så jag tog och opererade mig själv pang sa det och allt var rann ut.
Sen gick jag och log hela kvällen för att det var så skönt att slippa smärtan..

I dag så skulle vi på diskriminerings utbildning jag chefen och Sandya klockan 9-12.. Var intressant och tråkigt på samma gång..
12 slutade det fick skjus med chefen hem innan det bar av till tandisen..
Kunde inte göra så mycket just nu ska dit igen..
Kom hem var helt slut sov ett par timmar och sen har det inte hänt så mycket mer...

Pratade med Saye nu i kväll och hon kommer och jobbar 50% from i morgon och en vecka framåt.. Sen kommer hon bli sjukskriven eller vara hemma med vård av anhörig.. Ska bli kul att träffa henne igen..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0