Måste göra dag!!

Terrade Ice i morse med kameran igen.. Gud vad han är trött på mig och min kamera!



Hunden som inte är morgontrött *host*
Efter att fis hade fått sin morgonrunda traskade jag i säng ett par timmar.
Efter att ha hämtat in posten satte jag igång med att tömma diskmaskinen, plocka in i den och sen var det bara ta tjuren vid hornen och sätta igång att tömma akvariumena. Började med 30 liters nu är det helt tomt och bortplockat..
Phu att det ska vara så jobbigt när man drar på saker och ting..
I morgon ska jag tömma 200 liters åsså *urk*
När jag var klar med det satte jag igång första maskinen tvätt och sen har dagen rullat på..



outfiten för dagen :)

Tror ni inte att kom massa snö på kvälls kvisten med?? Å vad jag är trött på denna snö!!



Världens starkaste man vann lets dance han såg mest obrydd ut medans jag trodde Annica skulle få en hjärtattack!!
Kul för dom!!

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Jeanette

kul vårat på 540 L var inte heller kul//Lillan

2009-03-30 @ 13:24:22
URL: http://nettanjohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0