Heroma utbildning och kejsarens nya kläder

Började halv 9 i morse.. Bussen var lite sen men landade ganska exakt vid halv 9 på tekniska..
Jag och Leena var så smarta så vi var klar före de flesta. satt mest å väntade in nästa moment.. Och hur fabian ska jag komma i håg detta till sommaren??????
Shit helt nytt ju!! eller ja förenklad men inte som den gamla paletten..
Får nog öva lite innan sommaren..
Kom ihåg hur rörigt det var innan jag lärde mig V5 och nu ska jag lära om mig igen *phu*



På vägen hem skulle jag handla byxor.. Blev byxor 2 tröjor 1 kofta och en ny halsduk.. Gud vad roligt med nya kläder!!!
Solen sken i morse och när jag åkte hem, tog lite bilder ute:)





Pratade med mammsen och sen började snön vräka ner men hallå??? Vart tog våren vägen??



snö storm på hög nivå..
Hövva!!

Nu ska jag kolla tv..

puss å kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0