Rymlingar

Peters syrra dök förbi i lördags.. Grillade lite..Ganska gött att få i sig lite mat.. Inte direkt min prio 1 just nu..



Efterrätten jordgubbar och glass jag hoppade var spy mätt..



Fisen helt överstressad över allt som händer.. I dag har jag mest packat för i morgon åker jag till skåne igen.. Peter kör mig till pendeln..
Råkade doppa min funk i badkaret i går så ja jag har lyckats med en Ulliz :)
Den har ju inte helt velat göra som jag i dag och till råga på det kommer jag ut på kvällen och vem sitter på buren jo Dallas helt överlycklig.. Fick jag panik gånger 4 där eller??
Vart var Nemo kvitter kvitter helt överlycklig satt han uppflugen på altandörren..
Vet inte om dom ens lämnat altanen om dom fattat att det inte var ett rum ingen aning..
Hällde upp mat i deras skålar och ½ min senare var båda inne PHU..
Hade jag inte haft panik hade jag fotat dem men nu var det inte riktigt läge för det..

Efter det när jag hade slut på snus i väntan på snusleverans så fotade jag denna lilla krabat..



Dumma djur.. Han inte mer än vända den så låg den på rygg igen..
Grönbagge eller vad dom hette släckt med guldbaggen..

puss å kram på er jag bloggar från skåne


Kommentarer
Postat av: Skalis

Det ska bli helt underbart att få ner dig några veckor älskling.

2009-06-29 @ 23:57:35
Postat av: Veronica

jo, klart jag kan :P



Hur är det för dig annars? Vi får se till att höras snart! Kramis

2009-06-30 @ 08:13:38
URL: http://vfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0