1.a dagen på jobbet

Första dagen på jobbet efter sjukskrivningen.. Och ja det kändes.. Hade ioch för sig handen lindad hela dagen men när klockan började bli halv 3 så värkte det rätt bra i båda sidorna..
Men det var skönt att vara tillbaka..
Har ju gipset kvar så det är bara linda på om jag känner att jag behöver lite extra stöd..
Saknat mina små tanter och gubbar:)
Var nere i källaren och bråkade lite med Maya och Lisa. Dom har tydligen bosatt sig där nere bland allt bråte.. Blir till att dra upp dem i svansen nån dag så dom lär sig vart man mer kan vara..
Men dom är otroligt söta dom små liven.. fast fega som få..
Hade nog själv valt att inte ha dem i källaren så länge.. Men men nu är det som det är..

Lite bilder från veckan..



Tänk om det kunde se ut så när jag bakar ...



Skolavslutning för Tiff.. Dom spelar Törnrosa.



Tog en skogspromenad som slutade 1.45 senare 2 skitsura ungar och vi vilse i skogen .. Ha ha jag tyckte det var rätt kul :)



Tiff och Flis som åker skateboard :)

Börjat skriva en bok Tant lingon och jag :)

Puss och kram från ja

Kommentarer
Postat av: Veronica

Lycka till med bokskrivandet! Väntar fortfarande på din diktsamling. Tihi =)



Glad midsommar!

2009-06-18 @ 11:33:25
URL: http://vfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0