Ingen svanskota kvar

Åkte tåg i går AJ AJ 4½ timme på ett tåg golv sen fanns inte min svans kota kvar och fötterna var förfrusna när jag kom till centralen.. 12 min vänte tid sen pendeln till huddinge...
Behöver jag säga att jag inte har nån svanskota kvar???
landade i Huddinge vid 25 över 22.. Droppade in och tog en öl med några från jobbet...
Ja JAG HAR SAKNAT dem!!
kom hem inget nät gahhh mitt under slutspelet av travian..




Jag och Ulliz :)



Mina raringar :)

Bilder från veckan!!


Fliz i mina kläder fick tas in med säkerhetsnålar :)





Fliz åker inlines 10 stl för stora :)





Ballong tävling när Magnus var dålig! sen blev det potatis race och kladd kaka ..



Puss och kram

Kommentarer
Postat av: ulliz

Å gumman vad jag saknar du...Fin bild på mej o du, jag ser ju packad o glad ut S...Fiina bilder från skåne! puss

2009-06-07 @ 22:27:16
URL: http://tarzangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0