Trevlig midsommar

Vad gör man själv?? Ingenting vaktar ett slutspel på travian som man spelat sen nov förra året.. Planerar attacker och försöker komma på hur man ska ta en byggplan...
Hmm låter som en riktig midsommar..
Så lär och kommer min midsommar se ut..
Brukar å andra sidan inte fira midsommar så våldsamt då det känns som det inte betyder nått..
Var på jobbet och fotade lite.. Blev lunch inne för de äldre..
Sen skulle jag hälsa lite på maya och Lisa och den ena var spårlöst borta..
Letade ÖVERALLT. senast hon sågs var vid 9 tiden..
Fick mess av Maud nyss då hade hon dykt upp vart hon varit har ingen nån aning om..
Nu kan jag sova lungt i helgen i alla fall:)



Favvo platsen..



Hon var jätte gosig i dag :)
När jag kom hem luktade Ice på mig med viftande svans sen sjönk den och han fnös och gick i väg.. Tyckte nog jag luktade skit eller nått :)

Måste visa en bild som jag tog på Magnus ungar och som han fixat lite med ..



Visst är den ball??

Glad midsommar på er alla
Kram




Kommentarer
Postat av: Skalis

Jo tack det var lite trevliga bilder. Men din midsommar var inte alls vad vi hade planerat men nästa år slipper du inte undan det kan jag lova dig.

Älskar dig min sköna. Längtar efter dig

2009-06-20 @ 01:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0