Gips och värme *urk*

1 juni idag och 13 dagar kvar av min sjukskrivning!!
21 dagar med gips fattar knappt att jag stått ut..
Det är FRUKTANSVÄRT med gips i denna värme.. Det klibbar kliar och man vill bara slita av sig gipset. Känns som om det är ett obekvämt plagg som sitter där och skaver och irriterar..
Jag badade i går tog av mig gipset och lindade med en brun för att jag inte skulle kunna röra den..
Jag har inte direkt ont i den men det känns att den inte är helt normal.. Eller hur man nu ska uttrycka det..
Sista veckan innan jag ska bax på jobbet ska den rehabiliteras.. Inte för att det känns som det behövs men det är säkert nån muskel som förtvinad där under gipset..

kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0