Allmänt

Tror min hjärna gick igenom hela mitt liv i natt..Drömde om både posten arbetskamrater postenbilar Rosendalsgården osv.. Vet inte om den försökte bearbeta mitt liv i sömnen :)
Vaknade med ett ryck när en post bil välte över mig *ha ha*

I går var vi i väg och fiskade en sväng..
Det nappade dåligt men jag fick en på kroken men han släppte och sen var det stendött.



Här var första stället vi fiskade på men när det inte nappade alls traskade vi bort till stället där vi fiskade sist..
Fast som jag sa innan var det ingen större fiskelycka där heller..



Så vi åkte hem och röjde lite..
Är rätt på kläder slet ut allt på sängen vilket jag bittert ångrade...
Nu är i alla fall det mesta röjt..



Ja kaos...

Kom på att jag måste visa armbandet/fotlänken jag fick av Ulliz när hon var nere..



Fint va??

allt för nu..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0