Födelsedax barn och Rymlingar

På fredagen landade Flizan och Tiff med farmor och farfar. Tror aldrig mina marsvin har varit så uppskattade nån gång.. Vart upp plockade säkert 100 gånger..



Fliz och Narnia



Tiff och Narnia..



Prämiär med moppen så där några månader sent.. Ungarna älskade det..
PÅ kvällen pysslade jag lite och gjorde lite armband..



Detta fick Flizan..

I går när vi vaknade satt Nemo och Dallas i tv rummet buren var stängd och vi fattade ingenting..
Vi fick in dem och åkte till Rivis och Bro men efter vi hade varit och handlat fick jag tillbaka min tandvärk så vi åkte hem och hämtade bedövnings salvan..
Och vilka sitter i tv rummet igen om inte Nemo och Dallas även denna gång var buren stängd.
Sen insåg vi att pinnen som saknas längst upp på buren gör att det blir ett litet mellan rum som dom kommer igenom..
Dom fick sitta ute tills vi kom hem från Bro och Rivis..



När vi kom hem hade dom flygit in och lagt sig och sovit..



Rivis som sjunger sing star och tror att hon inte syns i kameran :)



Camilla..



Födelsedagsbarnet Martin som fyller 17..



Klart Elsa ska va med på bild :) Sitter och spanar efter bilar..

om om 44 minuter går mitt tåg upp till Stockholm.. Saye kommer och hämtar mig i Flempan..Jag ska sova där i natt och i morgon börjar jag jobba igen..

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0