HALLÅ solen!!!!

Hade konstiga mardrömmar i natt igen vaknar alltid precis innan jag dör. Typ får nått över mig eller sjunker ner under vattnet osv..
Undrar om min hjärna går på högvarv över allting..
Händer ju endel på samma gång..

Var i väg och köpte en blomma för mammas blomcheckar som jag fick sist hon var nere.. Det vart en jätte fin orchide eller hur det stavas..
Gula blommor med lila inuti och rätt så hög. Köpte en kruka till med..





Närbild på den!

Efter att jag skrivit jobb ansökan och skickat några flyttkort så hjälpte jag Magnus att klippa gräsmattan på framsidan.. Jissus vad varmt och kladdigt det var ute.. fruktansvärt kvavt..
jag hade hoppas på några soldagar innan jag börjar jobba på måndag så vi hade kunnat åka till havet och bada lite..
Men solen verkar lysa med sin frånvaro..



Bilden blev lite sne tog den över stenplattorna :)



Saknar denna kille otroligt mycket... Ska se om jag kan få låna honom ett par dagar när jag kommer till Stockholm.. Så kan Ulliz ha honom på dagarna och jag honom på em kvällar och nätterna..
Måste i alla fall tillbaka till huset med lite av Peters grejer jag fick med mig och hämta lite saker jag saknar..

Allt för nu

Puzzz och kramizz


Kommentarer
Postat av: Riina

Jag kan också ha honom någon dag:) Är ju ledig hela nästa vecka, så vore bara trevligt med lite sällskap. Nu håller jag på att fixa lite småsaker så du ska slippa det när du kommer till kontoret. Ses snart! Puss

2009-07-24 @ 08:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0