Börjat jobba

Åkte från Hässlehåla vid 17 tiden på söndagen.. Blev av vinkad av Mange och töserna..
Landade inne på centralen vid halv 10 tog pendeln in till Huddinge och därifrån tog jag taxi hem till Saye hon betalade :)
När jag kom dit hade hon lagat Sayes specialare kyckling.. Det var jätte gott jag var rätt så hungrig efter resan..







Mitt rum hos Saye :)
Första dagen i går på jobbet gick bra att sitta på kontoret.. Kändes lite ovant att vara tillbaka.
Saye skjutsade mig till Ulliz efter vi hade slutat jobba..
Jag var sugen på pizza men Ulliz lagade tacos i stället. *Mums*



Bilden på maten..



Då jag *host * glömt att packa ner strumpor lånade jag ett par av Ulliz som hon fått av en tant som bor på hemmet.. Dom var jätte sköna men lite för stora :)



Ulliz ville inte vara med på bild då hon hade en fruktansvärd huvudvärk..



Fick henne på bild i alla fall. :P



Fick en present av Ulliz i dag visst är den fin :)
Vaknade till MJ i dag fy fabian vilken charmig bas grannen i lägenhet hade.. och sen M.J på det.. Nä du det var inget trevligt uppvaknande..
Jobbade 13-21 på kontoret det gick bra.. När jag slutade hade Ulliz lagat flygande jakob åt oss utan banan till mig..

Nu ska jag snart krypa ner efter jag plockat fram kläder som jag kan ha på mig i morgon..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0