Tosselilla

Klev upp vid 9 tiden i dag stoppade i kidsen lite frukost och drog i väg till Tosselilla.
En typ nöjespark med karuseller och vattenland..
Vi började traska runt där när vi landade vid halv 12..
Första stoppet var vid spindelnätet ddär jag Tiff och Flis roade oss :)



Jag och Flisan i spindelnätet..
Sedan fortsatte vi mot nästa äventyr som blev en karusell för mig och Magnus..



Efter att vi åkt den så åkte vi den *host* jätte roliga karusellen



Jag kände mig som en jätte och Tiff skrek som en gris.. Ja hon är bara 7 men i alla fall..
Efter denna ballong karusell så blev det lite bowling och skulle hjälpa Tiff med klotet och fabian vad ont det gjorde ont i handen.
Efter det traskade vi vidare och hoppade lite på nån jätte kudde gud vad jag stuttsade runt när dom andra 3 sjöhästarna hoppade runt mig:)
Sen kom solen fram och gasade och shit vad det blev hott om fötterna..



Dom hittade nån karusell som dom trodde dom var coola på :)
Innan vi tog en båt tur..



Tiff i trampbåten..
Sen vart det rutsch bana för hela bunten innan lite picknick cykling osv





Klart jag skulle landa mitt emellan mattan och där rännan tog slut.. aj min redan onda rygg..
Modo brallor på fullt ös framåt håll tätt bakåt :)







Tiff i mini karusellen på sin favvo elefanten..



Jag och Flis i kön till karusellen vi åkte 10  gånger tror jag dom tok älskade den..



Kunde det bli bättre Boten Anna karusell bad och sol :)
Tiff var jätte rädd första gången vi åkte sen vart hon kaxigare och kaxigare och gubben som skötte karusellerna älskade hennes skratt...
För att va bara 7 var hon jätte modig :)



Jag och Flis längst fram i masken.. Tiff satt längst bak själv..



Killen brevid Tiff bara glodde på henne och garvade så fort hon skrek :)



Efter vi badat och käkat så åkte vi karuseller och bilarna och nån j..... irriterrande sak krockade med mig hela tiden.. Bältet rev upp ett  sår på halsen ser ut som nån försökt strypa mig..



Jag Tiff och Fliz vid fiskdammen..





What jag som inte trodde solen tog i dag ..
Eftersom jag var lite varm.. solbränd kräfta blev det kvälls promenix för å kyla ner lite..



Lite bus på vägen heim som det heter i skåne..



Hittade dessa raringar på vägen hem.. Den svarta äter på den brune..
lanon dag :)

allt för nu..

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0