Fiskelycka :)

Vi åkte ut en sväng till kalkbruket för att fiska lite fisk.. Om man får fiska där nja men alla gör det..
Vädret var helt underbart och man slapp tänka på allt som händer just nu..



Tiff som fiskar.. Hon var riktigt duktig på att kasta..



Klart jag skulle hamna på bild med den minsta fisken man lyckades fånga.. Jag fick kanske 7-8 stycken men endel släppte jag tillbaka då dom var så himla små... Dom får växa på sig lite innan någon drar upp dem..
Det nappade konstant till solen gick ner men gud vad det var vackert..



Fader och dotter prövar fiskelyckan innan vi gick mot bilen och körde tillbaka.



Gillade denna bild hade kunnat stanna där ett bra tag till.



Våra fiskar..

På lördag hämtar jag mina saker i Haninge och Ulliz följer med ner ett par dagar. Tina gav henne ledigt så att hon kunde komma ner.. Ska bli jätte kul har inte träffat henne på flera veckor..

Allt för nu!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag jobbar på Systembolaget nu.

Började maj 2006.

2009-07-17 @ 20:15:43
URL: http://ele.blogg.se/
Postat av: Tina

Ta hand om dig! jag hoppas vi kan ta den där ölen när du är uppe och jobbar!!



Putttt

2009-07-19 @ 12:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0