armbandstokig och miljödisktrasa

Lite halvpanik när jag vaknade på lördagen hallå vart kom vintern i från?? Snöade hela jädra lördagen.. Helt jätte jätte tragiskt!!!
Vägrade gå ut på hela dan i ren protest!
På kvällen kollade jag in melodifestivalen och vad säger man? Finns det nått att säga?? *Blä*



Och efter denna bild har det kommit mer.. Grannarna har gjort snögubbar och det finns snöhögar *usch*







På söndagen gjorde jag makramé armband.. Som jag redan gett bort:)
Jobbade kväll i kväll och vilken kväll det var.. Blä och fy den vill jag inte göra om.. Hade kunnat trott att det var fullmåne eller nått.
kom i ala fall hem och hade fått paket av mamma :) ett pat vita strumpor och en miljövänligdisk trasa :)



Kollade bland gamla bilder och hittade en bild på min kompis hund Wilma och Ice..



Ice och hans kärlek;)

Min lillkusin ska ha en bäbis i augusti :)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Veronica

Love is in the air! Sötisarna =)

2009-03-02 @ 14:56:07
URL: http://vfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0