4 dagars

Jobbat kväll fredag lördag och söndag.. I Fredags satt jag i nästan 2 timmar hos en dam som hade ramlat och gjort sig illa i huvudet.. Var ju inte mycket till hjälp jag den kvällen..
Hon var mest bekymmrad över att all personal som tittade in såg så bekymmrad ut:) Lilla gumman..

Bytte med Fatime på lördagen och jobbade kväll då med.. Damen var fortfarande kvar på sjukhuset för observation och utredning.
Jag tror aldrig jag varit så seg ett pass någonsin.. Ge mig lite SOL.. Behöver få lite energi..
Kvällen var riktigt jobbig.. Med en ny som bara jobbat 3 dagar innan och en skadad Ulliz som inte kunde göra allt för mycket med en skadad hand..
Ja alla låg i alla fall och alla fick sina mediciner..
Kom precis innan för dörren då ringde Saye och babblade lite.. Hon har vart sjuk i helgen..
Sen fastnade jag i nån dokumentär om 2 killar som smygglade knark från Venzuela och åkte fast och sedan rymde hem.. Efter det Började en film om en tjej från colombia som smugglade knark. Var inte bra men är satt jag helt manisk och stirrade på tv:n för att se hur den slutade.. Jag ser väl aldrig på 1:an i vanliga fall..

Sen kom söndagen efter 5 månader på 2.an var det dax för mig att flytta ner på 1.an.. Kändes både och.. Kul konstigt och tråkigt på samma gång..
Kvällen gick bra!
Ringde Peter som skulle komma och hämta mig vid kvart i 9 och frågade var han var han svarade hemma.. Men du skulle ju hämta mig.. Han trodde jag slutade 21.. Lagomt putt kom jag hem och han hade storstädat hela huset.. Jag lovar var inte arg längre :)

I dag jobbade jag 7.30-15.30 klart jag lyckades missa bussen med 1 meter.. Körde när jag var 1 meter i från.. Vissa är bara så irriterande..
Åkte med Peter..
Vet inte om det är jag eller andra som är mest förvrrad av att jag är tillbaka på 1:an igen..
Fick denna av Saye...



Hon är så söt hade köpt den när hon var och hälsade på sitt nya barnbarn Saye:)
Vissa på jobbet sa att det stod Linda på den Peter frågade hur farmors kläder hamnat hos oss.. Ibland är han så dum.. Å andra sidan höll jag upp den mot en randig morgonrock..

Var stressigt på jobbet i dag  och när jag åkte hem så fick jag jätte ont och jobbigt att andas kan ju bero på att bussen antagligen var nyskurad och stank myggmedel..
La mig och vilade när jag kom hem.. 2 timmar senare yrade jag upp och trodde jag hade försovit mig *s*



Tog en bild på fisenpå kvällskvisten :)

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0