snabbvisit här

I onsdags jobbade jag kväll och jag och Anita hade pubkväll för våra gamlingar.



Här håller vi på och hgör i ordning inför att allla ska komma.. Köket hade även gjort jätte god paj kvällen till ära..
19 stycken totalt var vi med personalen och 3 anhöriga.
Ska dra ut bilder och sätta in i pärmen på jobbet...


I går jobbade jag kväll igen vet inte varför det låg inlagt 2 kvällar i rad på schemat.. Hade tänkt gå till jobbet men jag vart lite slö så jag tog bussen i stället.

I dag började jag halv 8 halkade och slog i ett revben och tappade linsen var bara försöka peta in den men innan jag hade stressat klart att så låg linsen i snön. var bara plocka upp den och peta in den gud vad det sved. Ja ja jag hann med bussen i alla fall:)
Sen tappade jag min Bulgarie spindel som jag brukar ha i vänster öra när jag kom till jobbet :(
kompade en timme och gick hem vid halv 3 tiden..
Lekte gissa djur leken med Isabella och Ulliz på bussen ner till Huddinge:) Hon är så söt!!
Nu ska jag glo på tv en stund antagligen somnar jag väl ...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0