Uppdatering gånger 4

Hopp hopp vad segt det var här inne då.. Har faktist tänkt blogga i flera dagar men ja så bra har det gått..
Nu ska jag i alla fall göra ett försök.. *klapp på hövve*
Hmm vart ska vi börja??

Onsdagen var jag ledig vaknade av telefunken..
Medans jag satt i telefunken hittade jag fisen knorrandes på sängen..





Här ser man op ärret. Värt varenda krona för att få honom att må bäst:) Min lilla prins.. Med i sängen hade tydligen herr Pellis fått följa..





Kom ut till brevlådan och hittade ett paket med julklapps papper på.. Helt lyckligt vart jag när jag såg attt det var från brorsan och hans tjej Frida. Gud vad dom är söta:)
Dom hade till och med tänkt på fisen..
Dom har precis kommit hem från Venuzela..
JÄTTE TACK!



Då vi inte får ha något från armbågarna och ner till fingerspättsarna blev det söta armbandet en fotlänk:)

Fredagen var det en 7.30-13 dag..  Fredag den 13.onde mig föll inget fel men en farbror jag är kontaktperson till ramlade och bröt lårbenshalsen.. :( Gick hem och lyssnad på mp3:n på vägen.



Peter hade vart och handlat och jag plockade upp sakerna.. Vad jag inte märkte var att någon hjälpte mig förrän ett tag senare.. Då jag hörde ett väldans prassel å stamp från vardagsrummet.. *hmm* kan själv :)



Testade nya huvudmassagen på Ice och han verkade gilla den :)

Idag är det alla hjärtans dag.. nått att fira nja.. Slutade 15 Peter pluttade upp mig vid 15.30 och sen vi till posten som var stängt :( ville ha mina restade makramé garn och mammas paket som hon skickat..
Får bli på måndag då..
Pratade med Tina och mamma på kvällskvisten.. Var ett tag sedan jag pratade med Tina..

Nu ska jag hitta på nått

Kramen från damen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaa! Det var kanon-kul att du ringde!!! Det är alldeles för sällan nu förtiden. Men jag är ju inte speciellt duktig så jag är glad att du äär det.



Kramis

2009-02-15 @ 17:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0