Sol

Äntligen en dag med sol när man är ledig:) vaknade av telefonen vid 12 tiden och jag tänkte typiskt nu när man är ledig men sen blev jag kvar i luren någon timme..
Gick ut med Bus och fotade lite snöbilder..





Moltas tassaspår på vår altan..





"mamma" inte bara puder mini Ice är ju helt översnöad..



å sen gick solen ner:(



Lagade mat gånger 3 till herrn i huset kebab med svamp, bacon wok och kyckling i grädde med kidneybönor.. Han äter ju som en häst..



Så klart hade jag hjälp när jag lagade mat vad annars?? hjälp eller inte han var där i alla fall.
sen skulle jag vila och somnade vid 5 tiden och vaknade kl 3 på natten.. Tänkte jag skulle vara vaken en stund och en sova igen..
Tur jag har kväll i morgon/idag..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0