paket hämtning

Hämtade ut mina paket i går det första från mamma 6 par stickade strumpor till alla möjiga. Ett par till mig ett till svärmor fast dom snodde peter, 1 par till sandra 1 par till till någon dom fick viktor sen fick även Saye och Sussi.. Morsan har fått dille på att sticka strumpor.. Var lite sugen på att sno Sandras vita..



Låg även en alla hjärtans dags present till oss alla 3 :)



Mörk choklad till Peter ben till Ice och blomcheck till jag:)



Hon hade även skickat med bilden från tidningen på min äldsta vän hennes sambo och deras son.. Dom har vart tillsammans så länge så jag kom inte ens i håg hur dom träffades tror jag!!

Hämtade samtidigt ut paket nr 2  det som var restat från panduro.. Kom hem och satte igång med att göra makramé armband.





Här är första försöket..Kommit en bil längre i dag..



Fick mina partlight ljus av Phia i dag :) ocean melon och körsbärsträdgård tror jag dom heter..

Vill även sända en tanke till en arbetskompis som avled oväntat i söndags.. I morgon på jobbet ska vi tända ljus för henne..
Känns konstigt, overkligt!
Unga människor hör inte hemma i himlen. Speciellt när man vet att många där jag jobbar inget annat än önskar att få somna in..
Livet är nte alltid rättvist!

puss och kram Lillan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0