sov dagar

Igår jobbade jag kväll trotts all sömn var jag helt slut när jag kom hem.. Somnade på soffan kvart över 22 vaknade 3 traskade mot sängen och somnade om.. Vaknade vid halv 7 hur pigg som helst..
Åt tom frukost!
På väg till bussen insåg jag att nu har jag vaknat ur idet och det snöar.. Knarrade tom under skorna.. Snö i all ära men kom det inte lite sent??



Sen har det snöat i stort sett hela dagen...
Peter slutade ungefär samtidigt så jag åkte hem med honom.. Så himla skönt att slippa ta bussen vid den tiden.
Kom hem och huttrade och frös så jag kröp ner under täcket, vet inte om jag håller på bli sjuk igen eller om den gamla förkylningen sitter kvar i kroppen..
Efter vad som skulle varit ½ timme vaknade jag 3 timmar senare och hade nog kunnat sova lite till.. Men jag bestämde mig för att kliva upp och vara social en stund.. Har ju varit lite off de senaste 2 dagarna som sagt var..

Hittade denna på en blogg kompis och fattar genast vart min energi tagit vägen :)



Inte konstigt energin tar slut i bland..
Sen är det väldigt mycket förändringar på jobbet på en gång, schemat, bytt avdelning till 1:an igen, rökreglerna dock har jag tack och lov slutat, medicinskåpen, ändring av personalbiten och allt kommer på en gång..



Fisen i kväll:)
Matte och husse har glömt att köpa ben så jag får tugga på detta.. Å gud nåde den som tar det ;)

Tack och hej från mig
Kramis Lillan



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Japp eller var det Bättre med Wolvo???

Asg



Ja idioter som ger sig på oskyldiga djur så där

2009-02-06 @ 01:27:44
URL: http://nettanjohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0