skogsmulle på väg hem

Jag och mina smarta ideér..
Kom på att jag skulle gå hem från jobbet så Jonna förklarade hur jag skulle gå..
Ånger nummer 1 kom redan vid källbrik då jag såg att bussen snart skulle gå. Ånger nr 2 kom när jag kommit en bit på väg och skor och strumpor var dyngsura och nummer 3 kom när värken i ryggen blev påtaglig..
Kände mig i alla fall väldans hurtig när jag väl stängt ytterdörren hemma..
Kan inte hjälpa att jag tycker gå och springa är bland det tråkigaste som finns då det känns som man aldrig kommer någon vart..
Kom ialla fall hem 50 mnuter senare :)



Kände mig som värsta skogsmullen!!



Mitt här stod jag undrade om jag skulle vända eller fortsätta framåt. Var lixom ingen idé att ens fundera *s* Lika långt tillbaka som att gå hem..



Tur jag hade kameran att roa mig med på vägen:) Fast det är inte lika roligt att ta vinterbilder som de övriga årstiderna..
Nu ska jag fixa kykling till matvraket i huset..

kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0