Kyssgurami Tina och sol

Vaknade 11:29 i dag.. Hade bestämt mig för att sova så länge jag kunde men jag har upptäckt att ju närmare sommaren vi kommer ju tidigare vaknar jag.. Kom inte ens i håg när jag sov längre än till 12. Släppte ut bus för att pinka lite och hittade honom här..



Klart att han hittar solplatsen..
Jag vek undan tvätten som blivit kvar och plockade undan lite av varje.. Deklarerade, fyllde på vatten i akvariumet  och lite allmänt små pyssel. Tina ringde och sa att hon skulle komma förbi vid 15 tiden.. Han prata med mamma i telefunken med..



Tina tittade in med en chili och 2 kyssgurami.. Här blir hon överfallen av Ice..



Han tror fortfarande att han ryms i allas knä.. och jag fattar inte varför han alltid hoppar på Tina då han aldrig hoppar på mig eller nästan någon annan..



Chilisarna :) Glömde fråga Tina vad det var för sort!!!



Kyssguramina innan dom hamnade i akvariumet.. Tror dom får heta piff och puff :)



När Tina åkt gick jag och bus ut och gottade oss lite i vårsolen..





Då jag var så hungrig när klockan var 5 blev det en snabb middag nudlar kidneybönor och svamp i vilök ..
Tror de mesta är gott när man är hungrig..
Efter jag hade ätit gick jag och vlade i ½ timme innan jag hoppade in i dushen och fortsate plocka lite här hemma.
Nu ska jag bara ta det allmänt lungt och göra ingentng..

Tack för alla roliga kommentarer *host*

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0