Vårkänslor till tusen

Klev upp vid 11 tiden i går och blev bara helt lycklig av det vackra vädret. Började inte förräns vid 14:30..
Så jag hade lite tid att bara vara hemma..
Råkade hoppa på en för tidig buss så från Huddinge han jag fota lite  medans jag gick till jobbet.. Helt upprymd av vårkänslor!!
Parken på vägen!!



Vägen mot jobbet!!



Sen fotade jag gamlingarna ute i solen när dom satt och njöt och innan jag stoppade bort kameran så fotade jag snödroppar vid ingången :)
Drog ut lite bilder till nya fotopärmen från pubkvällarna vi haft och satte in dem i pärmen..



I dag har det varit en lika underbar dag ute.. Vi tog upp dom gamla och sen drog vi ut ett gäng och traskade runt i det underbara vädret..
Innan lunch satt ett helt gäng ute och lapade sol :)
Efter lunch med:) Dom fikade ute och man såg att dom tyckte det var helt underbart..
Vilket vi i personalen även tyckte..
Nu är verkligen våren på gång!!
När jag kom hem åkte pärlan ut på grönbete och laddade batterina inför vår sommar och höst.. Ja vad jag saknat henne :)
I morgon jobbar jag 7:30-12 och sen 16-20:30 så ja det skulle va underbart om hon funkade till i mörra:)



Pratade med Saye på kvällskvisten.. Bättre besked än innan och kalle lät glad i bakgrunden.. Operationen i förrgår hade gått bra och Saye lät glad:)

Nu ska jag äta :) Blir nog varma mackor!! Orkar inte fixa nå annat!!

puss å kram från er hjärte dam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0