överaskning och allmänt

I går jobbade jag 7-12 och sen 16-20:30. Lite jobbigt att komma tillbaka igen.. Men det gick!! Och kvällen flöt på jätte bra:)
Innan jag gick hem 12 så fick jag en present av Mustafa som varit i sitt hemland i nästan 3 månader .. Vilket gjorde att dagen blev lite lättare  :)



En sjal och en väska:) Han är ju bara för underbart go...

Under tiden jag var hemma var jag över til grannarna och grattade Bernt i förskott.. Sen gick jag hem och inväntade att jobba igen..



Fyllde 60 år och fick en resa och en fotbollströja till Kroatsien eller hur det stavas:) Syns ju vad ju han jobbar med :)



Peter i tröjan!!

Köpit lite födelsedags presenter och passade på att beställa ett par skor och en väska till mig själv :)





Helt underbara:) Bilderna är från D 7:s hemsida..


Idag eller i går då klockan är mitt i natten kompade jag och gick hem vid 14 tiden åkte med Anita hem.. Hade super energi att putsa fönsterna men gav upp för jag hittade bara skrapan som fisen tuggat på..
Blev ju bara massa ränder..
Satte mig i solen och vek tvätt i stället!!



Har tröjan jag fick av Saye.
Alla hade faktist med sig frukost och jag hade tom med lunch PALT!! Mums..



Fisen på kvällskvisten :) Min älskling som är snyggast i hela världen :)

puss och kram och godnatt

Kommentarer
Postat av: Jeanette

vilken väska snygg

2009-04-10 @ 22:58:47
URL: http://nettanjohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0