Så vart man gammal

Mitt i kaoset fyller skribenten år.. Vad ska man säga om det fått flera mess tack alla som kom i håg att jag fyller år :)
Klev upp vid 1 tiden ja ja man har rätt att sova när man fyller år och ja jag behövde det :)
Fick detta av Peter..



Skulle fått en dator men han hittade ingen...





På kvällen tittade Peters föräldrar in och gav mig denna :)
Lägger ut en bild på min tårta för alla som vill veta att jag inte åt en tårta bakad på byggdamm sågspån och flyttkartonger.



Då jag inte orkade baka nån mitt i kaoset så blev det en köpt... Funkade bra det med!!

Kramen från mig

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du verkar haft en rätt bra födelsedag iaf mitt i flytten =) Massor med grattiskramisar!!

2009-04-20 @ 22:06:55
URL: http://vfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0