Hur man tar död på sig själv på 5 dagar!!!

I går jobbade jag 7:30-16 men jag gick hem tidigare.. Hade inte ro i kroppen att vara kvar kände mig jätte stressad samtidigt som jag hade massor kvar att göra innan fotningen i dag.. Plus att min rygg gör sig märkbart kännbar.
Kom knappt upp ur sängen så någon vidare bärhjälp har jag inte varit..
Idag tog jag ledigt fanns lixom ingen val.. I dag klockan 15 skulle dom fota huset och då skulle det vara i stort sett tomt.
Så idag har det varit fullt ös hela dagen att städa och bära ut det sista..
Lovar eratt det är inte lätt att städa ur ett helt hus på 5 dar..
Jag är helt SLUT!! Ont överallt och helt jätte trött..



Sista skurningen innan fotografen kom..







Rätt så tomt överallt!!
I morgon är bilderna ute på nätet den 21 i mitt i och den 24 i Dn och 26-27 är det visning.. I morgon kommer en målare hit och ska måla om vardagsrum och i källaren..
Shit det är mycket nu!!
Inte tänkt på stranden 2009 dessa 3 dagar i alla fall..  Max söndag pizza måndag och Max i dag igen :)

Min nya parfym för tillfället luktar skurmedel :)

Nu ska jag ta det lite lungt oh lägga mig på spikmattan ett tag tror min rygg kan behöva det..

Kramen från flytt damen

Kommentarer
Postat av: ulliz

Hej gumman! Beundrar dej att du kunnat packat o hunnit städa så snabbt. Själv ligger jag på sofflocket o sover med jämna mellanrum, e super förkyld eller om de e allergi. Har iaf hämtat ut allergi medicin, får se om de blir bra nu. Saknar dej, puss

2009-04-15 @ 12:19:50
URL: http://tarzangirl.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-15 @ 12:22:37
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0