Forsätter i kaoset

Måndag tisdag bara gled förbi!!
Onsdagen gick jag runt med tandhygenisterna på avd 2 och efter jobbet hämtade jag ut mitt paket..



Mina nya skor :)



Min nya väska:)



I dag var det skåpen som skulle tömmas.. Åhh vad grejer man har..
1½ säck med bara tpw grejer.. Jo då man har samlat på sig... *MASSOR*
200 liters är tömt och flyttat till grannhuset + lite tillbehör..
I tisdags forsatte dom måla och jag fick skjus till jobbet av dem.. Riskfylld resa men överlevde!
I går klampade elektrikern in och studerade skrymslen och vrår i dag började han mäcka vid 18 snåret och höll på till 22.
Idag var även besiktaren här vis 8 snåret..
GUD vad jag är less på allt!

Nu ska jag snusa på kudden!!

puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0