Ice födelsedag

I går fyllde fisen 6år:)
Då vi samtidigt sålde floriden så fick han sina presenter i dag.. Var bara ett som var intressant.. Vad kan det ha varit i?? *ehh* grisöron kanske??
Tack mormor och Riina för messen.. Kunde inte svara så matte inte lät mig knappa med mina tänder på hennes telefunk..



Fisen med paket :)



Stadigt grepp om sitt favvo paket:)



Jag vet nog vad det är men varför linda in sakerna i massa papper? *Dumma matte*



Medans jag spanade på idol som Peter spelat in gjorde jag Ulliz örhänge och 2 till:)

Jobbade min 4:e kväll på 5 dagar är rätt slut.. Vill bara vara ledig.. Dag i morgon sen är jag ledig 4 dagar:)
2:a dagen på 2:an .. Gått bra!! Känner mig fortfarande ganska vilse..

Nu ska jag knoppa men först ska jag kommentera Ulliz blogg.

Kramis

Kommentarer
Postat av: ulliz

godmorgon gumman! hur mås de idag S ville bara påminna om att du inte lägger ut några hemska bilder på mej tack... puss

2008-09-19 @ 11:58:28
URL: http://tarzangirl.blogg.se/
Postat av: Veronica

Halloj! Vältajmat att du inte jobbar den 15 :) hoppas du/ni kan komma!! Börjar bli dax att ses snart!!

Kram kram

2008-09-19 @ 18:48:48
URL: http://vfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0