sommar :)

Varmt så inne böveln har det varit ett bra tag nu inte så man klagar för det är helt underbart!!!
Gick hem tidigare från jobbet i går för Ice skull. Han är ju halt och har mått lite risigt de senaste dagarna.. Satte även honom på vågen 49 kilo så nu är det bantning för lillfisen.. Inte för att han är speciellt stor men för hans höfters skull då hans pappa operades för dem vi 5½ år ålder precis som bus är nu!!

Vaknade i dag av att det ringde på dörren vid 10 över 9 helt yr i mössan klädde jag på mig och undrade vad det var frågan om.. När jag kom till dörren så var det ingen där men det stod en bil parkerad på uppfarten.. Gick och la mig igen.. Hörde någon borra i väggen.. Tänkte jag gömmer mig under sängen.. 5 min senare var bilen borta!!  Såg senare i brevlådan att det var dom som skulle spränga i berget brevid oss som satt upp en vad det nu är skakvarnare??

Klev upp senare och traskade ut i solen med min bok flickan från ovan.... Svårt att ligga still i solen..
På tal om böcker någon som har nått förslag på bra böcker?? ska ha med mig 3 när jag åker till Bulgarien hade jag tänkt.. Hade med 1 till Grekland i höstas som jag läste ut andra dagen så jag tänkte att jag vill inte läsa samma bok 3 gånger..
SKRIV förslag!!!





Jag rensandes i rabatten:)



Min älsklings blomma blommar snart:) Iris!!

Har inte gjort så mycket i dag förrutom att solat ,läst ,bytt på grisarna ,rensat ogräs ,varit på promenix med haltande bus och tvättat:)
Jo jag har beställt nya kläder:)

kramis



Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

om jag nu läste massa böcker skulle jag ge dig massa förslag ;) Vad gillar du för böcker? Deckare, roman? tantsnusk? hihi..

2008-06-07 @ 10:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0