Nya kläder ett pass och papparazzi fotograf

Vaknade ovanligt tidigt för att vara jag en ledig dag.. Nattens åska som tog knäcken på mig eller så är det så att järntabletterna börja göra sin verkan..

Papparazziade lite i solen innan jag somnade en stund på altanen..



Efter jag sovit en stund tog jag lite mer bilder..
Orkar inte lägga ut dem.. Bara massa när bilder på allt möjligt!!
Ni kan få se en närbild på tussen som solar:)



Lillfisen i solen:)
På em åkte jag och hämtade mitt pass wiii och då kunde jag åka och hämta ut mina nya kläder dubbel wiii :) Gjorde även kort till mitt nya leg..





2 nya bikinisar grön turkos och orange
1 ny kjol svart och vit rutig
2 nya linnen svart och ett glittrigt
2 nya tröjor 1 vit och 1 svart och lila randig

Ska spela lite wii i kväll :)
I morgon är det kontoret för min del..

Skickar en tanke till morfar på hans namnsdag!!

Kramis

Kommentarer
Postat av: ulliz

hej tjejen. Jag var oxå rädd i natt, vaknade kallsvettig å kunde inte somna om efter den där riktiga oskan å blixtarna som for genom lägenheten.



Ser att de börjar närma sej semester, nice va... jag vill oxå åka utomlans. puss å kram på dej

2008-06-23 @ 22:11:53
URL: http://tarzangirl.blogg.se/
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

va söt du är :)

2008-06-24 @ 23:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0