shit happens

Sov inte många timmar i natt.. Hade fullt upp med att ta över en by på travian..
Kollade blodvärdet i dag ligger på 105 :/ inte allt för bra men det är på väg uppåt.. ja mammsen jag ska äta lever och leverpastej ;)
Ice haltar fortfarande rädd för att det är nått efter han blev biten då det är samma ben!!
Inte gjort mycket i dag. Pratat med Saye i telefunken.. Skulle ut med tjejerna men efter jag gjort mig klar kom jag på att jag har varken pass eller leg då båda är på gång..
I morgon ska vi till kungsan och kolla storbilds tv . Fotboll för hela slanten..
Lite bilder på Ice från dagen..



Matte är urfånig jag vet..



Här provar jag mormors halsduk..
Efter att ha haft mig som modell ett tag fick jag komma ut på grönbete:)



Hur snygg är jag inte??



*asg* åsså lite kli på ryggen..



BANDIDOS *s*



Nästan hårlös tös fick komma ut på grönbete.. Hon saknar de andra men jag vågar inte sätta i hop dem som hon kliar sig om det är nån sjukdom. Klippte klorna med Ice klosax då den andra verka vara spårlöst borta..



Lite blommis bilder :)



Tror detta är en nypon ros men är inte helt 100..



Min Pion en av dem..
Nu kommer bilder på Peter tatuering utan plast..



Insidan



Framsidan



ut sidan



 Baksidan

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Snusen är till brorsan och pappsen =) Ja, bilden på Kina i solnedgången är såå fin! Du använder din kamera flitigt och tar många fina bileder du med :)

Kram kram på dig!!!

2008-06-14 @ 13:09:31
URL: http://vfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0